Projekt DABUJEME

Už dávnejšie sme zistili, že českí poslucháči nepočúvajú slovenské audioknihy (nikdy žiaden z nich nekúpil ani jednu slovenskú) a slovenskí zasa tie české (opäť, nikdy žiaden nekúpil ani jednu českú). A tak sme sa rozhodli, že musíme situácii pomôcť.

Založili sme preto Projekt DABUJEME. Máme obrovský záujem dopriať každému Čechovi nefalšovanú radosť z geniálneho humoru Milana Lasica a každému Slovákovi neutíchajúci smiech pri poviedkach Zdeňka Svěráka.

No bez Vašej pomoci to nepôjde! Prosím, podporte nás! Vypočujte si hotové ukážky a dajte nám vedieť, či sme sa vybrali tou správnou cestou a či to naozaj robíme dobre!

Ak cítite ako my, že toto je tá najlepšia cesta, nebojte sa, vyjadrite svoj názor. Likeujte nás na Facebooku, retweetujte a followujte nás na Twittery nech cítime, že v tom nie sme sami!

Za celý realizačný tím tohto náročného projektu sa s Vami lúči Michal a Ivan.

Ďakujeme!

V Bratislave, 1. apríla 2014

Sdílej článek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Technologie

Jak neplatit PayPalu za služby, které jsou zdarma

Pokud už jste to zjistili na vlastní kůži a chcete se tomu vyhnout v budoucnosti, tento článek je pro vás. Pokud jste s PayPalem ještě nezačali a zvažujete, jestli je to dobrá volba, možná vám pomůžu s rozhodováním. Nic totiž není černobílé. Ani všude na internetu tak viditelné logo PayPalu.

Pokračuj >
Osobní rozvoj

6 tipů, jak z rozhovoru znovu udělat rozhovor

Proč bychom se měli bavit o rozhovoru? Každý si přece umí povídat. Naučili jsme se opakovat hlásky, skládat slabiky, první slova a věty, prošli jsme jednotlivými školními stupni, dospěli jsme, pracujeme… Jazyk a řeč jsou rozhodně jedním ze základních znaků, projevů, člověka jako myslící bytosti. Jenže „umět mluvit” a „povídat si” není to samé.

Pokračuj >
Životní styl

Zpomalte: 5 praktických tipů, jak na slow living

dyž se věci dějí rychle a plynule. Auta frčí, aplikace v telefonu nezdržují, pracovní schůzky mají spád, objednávka v restauraci dorazí dříve, než si svlékneme kabát a usadíme se ke stolu. Celý den se ženeme, abychom rychle stihli to a ono a abychom se ráno mohli opět vzbudit a pokračovat v nasazeném tempu.

Pokračuj >