Velký audioknižní průzkum 2015

Máme tu výsledky již druhého ročníku našeho unikátního audioknižního průzkumu. Celkem se účastnilo 751 respondentů z Česka i Slovenska a všem zúčastněným tímto děkujeme.

Infografika VAP 2015 - v2 (2)

Vybrané údaje o audioknižním trhu:

  • Oproti roku 2014 se dostupná délka mluveného slova zvýšila o 20%.
  • Nejkratší audiokniha na trhu má 11 minut. Nejdelší kniha na trhu má
  • oproti tomu 63 hodin a 19 minut. Průměrná délka 100
  • nejprodávanějších audioknih je 10 hodin. Nejlevnější audiokniha na
  • trhu stojí 39 Kč. Nejdražší audiokniha je dostupná za cenu
  • 1790 Kč. V roce 2015 je dostupných více jak 5 700 hodin mluveného
  • slova. V roce 2015 je k dispozici o 15% více titulů než v roce 2014.
  • 81% audioknih v České republice je dostupných v českém jazyce.

Přehled výsledků – PDF
Infografika – PDF

Sdílej článek

1 Comment

  1. Krátká historie audioknih | Blog Audiolibrix
    5. března 2016 @ 20:21

    […] I přesto, že audioknižní trh stále tvoří pouhý zlomek trhu knižního, můžeme u něj pozorovat jasný vzestup také u nás (viz Audioknižní průzkum 2014, 2015). […]

    Reply

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Nejnovější články

Osobní rozvoj

5 překvapivých způsobů, jak nepřestat růst

Tohle není motivační článek o pěti krocích, díky kterým se stanete úspěšnými. Pokud jsem vás právě neztratila, věřím, že se spolu vydáme na cestu přemýšlení nad tím, jak žijeme a jak využíváme příležitosti, které přirozeně máme.

Pokračuj >
Audioknihy

Proč jsou detektivky a thrillery tak populárním žánrem

Nejsme vlastně divní, když svůj volný čas věnujeme příběhům plným vražd, krve, násilí a úzkostné atmosféře? Není to nezdravé? Nebo nám to dokonce v něčem pomáhá?
Rozhodla jsem se pustit do detektivní práce a prozkoumat tyto otázky.

Pokračuj >
Kreativita Osobní rozvoj

Kreativita: kde se bere a mohu být také kreativní?

Proč někdo chrlí jeden super nápad za druhým? Proč někdo píše fakt sexy texty? Možná jste si kvůli tomu i někdy posteskli, jaká je škoda, že také nejste takhle kreativní. Jak by vám více tvořivosti mohlo změnit osobní nebo pracovní život! Ale… co když má každý úplně stejný potenciál být kreativní?

Pokračuj >