Velký audioknižní průzkum 2019

Ke konci loňského roku jsme jako obvykle spustili další ročník našeho Velkého audioknižního průzkumu. Už pošesté nás zajímalo, kde a jak posloucháte, kolik toho přečtete a jak se celkově vyvíjí audioknižní trh. A už známe výsledky! Ale nejdřív…

Součástí vyplňování dotazníků byla i soutěž o audioknihy a čtyřem z vás jsme (doufejme) udělali velkou radost. Výherci jsou:

  1. místo – Zdeněk
  2. místo – Anna Zoubková
  3. místo – Eva

Výhercům gratulujeme, ve svých e-mailových schránkách najdete maily s poukazy. Všem zúčastněným děkujeme! Pokud jste nám nechali vzkaz v okénku pro nás, věřte, že se k odpovědi brzy dostaneme 🙂

A teď už k výsledkům samým.

Infografiku si můžete stáhnout i ve formátu PDF a pokud vás spíš zajímají tabulky, ty najdete tady.

Několik zajímavostí na ukázku:

  • Bezkonkurenční popularita žánru detektivky a thrillery pokračuje. Za svůj nejoblíbenější
    žánr je označilo 41 % respondentů.
  • Detektivky a thrillery jsou i nejprodávanějším žánrem. Tvoří přes 34 % všech prodejů. S
    téměř 11 % je následuje osobní rozvoj a s 8 % humor, komedie a satira.
  • 45 % respondentů dá při výběru audioknihy na recenze a hodnocení jiných uživatelů.
  • Přes 21 % posluchačů audioknih přečte v průměru za rok více než 20 knih.
  • 94 % posluchačů audioknih přehrávání nikdy nezrychluje ani nezpomaluje.
  • Na poslech TOP 100 audioknihžních titulů byste potřebovali přes 52 dní.

A pokud výsledky nechcete procházet, ale rádi byste si o zajímavostech poslechli, pusťte si speciál našeho podcastu Audinovinky:

Sdílej článek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on pocket

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Technologie

Jak neplatit PayPalu za služby, které jsou zdarma

Pokud už jste to zjistili na vlastní kůži a chcete se tomu vyhnout v budoucnosti, tento článek je pro vás. Pokud jste s PayPalem ještě nezačali a zvažujete, jestli je to dobrá volba, možná vám pomůžu s rozhodováním. Nic totiž není černobílé. Ani všude na internetu tak viditelné logo PayPalu.

Pokračuj >
Osobní rozvoj

6 tipů, jak z rozhovoru znovu udělat rozhovor

Proč bychom se měli bavit o rozhovoru? Každý si přece umí povídat. Naučili jsme se opakovat hlásky, skládat slabiky, první slova a věty, prošli jsme jednotlivými školními stupni, dospěli jsme, pracujeme… Jazyk a řeč jsou rozhodně jedním ze základních znaků, projevů, člověka jako myslící bytosti. Jenže „umět mluvit” a „povídat si” není to samé.

Pokračuj >
Životní styl

Zpomalte: 5 praktických tipů, jak na slow living

dyž se věci dějí rychle a plynule. Auta frčí, aplikace v telefonu nezdržují, pracovní schůzky mají spád, objednávka v restauraci dorazí dříve, než si svlékneme kabát a usadíme se ke stolu. Celý den se ženeme, abychom rychle stihli to a ono a abychom se ráno mohli opět vzbudit a pokračovat v nasazeném tempu.

Pokračuj >