Velký audioknižní průzkum 2014

Tyto data pochází z unikátního průzkumu mezi audioknižními posluchači provedeném v listopadu 2014 a z vlastních analitických dat portálu Audiolibrix. Průzkumu se zůčastnilo 513 respondentů.

 

Infografika

Velký audiožní průzkum 2014

 

Vybrané údaje o audioknižním trhu

Datum vyhotovení 20.11.2014

  • 17% všech audioknižních titulů bylo vydáno v roce 2014
  • 27% všech prodaných titulů je od českých autorů
  • 81% všech audioknih v nabídce v České republice jsou v českém jazyce
  • Nejdelší audiokniha na trhu má 49 hodin a 50 minut
  • Nejkratší audiokniha na trhu má 11 minut
  • Nejdražší audiokniha na trhu je v ceně 1790 Kč
  • Nejlevnější audiokniha na trhu je v ceně 39 Kč

 

Data ke stažení

Infografika v PDF
Analitické data v PDF

Pro více informací pište na media@audiolibrix.com

Sdílej článek

1 Comment

  1. Krátká historie audioknih | Blog Audiolibrix
    5. března 2016 @ 20:18

    […] trhu knižního, můžeme u něj pozorovat jasný vzestup také u nás (viz Audioknižní průzkum 2014, […]

    Reply

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Nejnovější články

Kreativita Osobní rozvoj

Kreativita: kde se bere a mohu být také kreativní?

Proč někdo chrlí jeden super nápad za druhým? Proč někdo píše fakt sexy texty? Možná jste si kvůli tomu i někdy posteskli, jaká je škoda, že také nejste takhle kreativní. Jak by vám více tvořivosti mohlo změnit osobní nebo pracovní život! Ale… co když má každý úplně stejný potenciál být kreativní?

Pokračuj >
co-jsem-se-o-sobe-naucila-z-testu-osobnosti-1 Osobní rozvoj

Co jsem se o sobě naučila z testu osobnosti

Test osobnosti by měl sloužit k sebepoznání, motivaci k osobnímu růstu a lepšímu pochopení našich vztahů. Jak s výsledky testu pracovat a v čem vám může být nápomocný, si přečtete v tomto článku.

Pokračuj >
Audioknihy

Jak čtení působí na emoce a v čem je to pro vás dobré

Už dlouho víme, že čtení má celou řadu benefitů. Dneska se chci podívat na to, jak zvládnou vymyšlené příběhy vyprovokovat naprosto reálnou emoční reakci − a v čem je to pro nás a vlastně pro celý svět dobré.

Pokračuj >