Velký audioknižní průzkum 2016

Rok se s rokem sešel a třetí kolo Velkého audioknižního průzkumu je za námi. A my už máme výsledky! Letos se průzkumu účastnilo rovných 1300 respondentů (my víme, také jsme zasmáli tomu, jak se to číslo vyvedlo hezky zaokrohlené). Všem účastníkům děkujeme!

A jak to dopadlo, o tom už se dočtete níže.

Infografika:

vap_2016_infografika

 

Vybrané informace o audioknižním trhu:

  • V současnosti je zákazníkům k dispozici už přes 8 610 hodin mluveného slova
  • Audioknihy vydané v roce 2016 tvoří 14 % celkové nabídky
  • Průměrná délka 100 nejprodávanějších audioknih je 12 hodin
  • Nejkratší audiokniha na trhu má 11 minut
  • Nejdelší kniha na trhu má oproti tomu 63 hodin a 19 minut
  • 81,6 % titulů poslouchaných v České republice je dostupných v českém jazyce

Velký audioknižní průzkum – přehled PDF

Infografika PDF

 

Sdílej článek

2 Comments

  1. Audinovinky #12 | Blog Audiolibrix
    11. ledna 2017 @ 14:23

    […] Velký audioknižní průzkum 2016 […]

    Reply

  2. Prognóza audioknižného trhu do roku 2020 | Blog Audiolibrix
    15. června 2017 @ 11:45

    […] trhovou silou sú najsilnejší motor rozvoja čohokoľvek digitálneho a zábavného. Ak teraz už 22% ľudí využíva k počúvaniu audiokníh tieto zariadenia, dorastajúcou miléniovou generáciou bude toto číslo rásť z roka na rok […]

    Reply

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Nejnovější články

Osobní rozvoj

5 překvapivých způsobů, jak nepřestat růst

Tohle není motivační článek o pěti krocích, díky kterým se stanete úspěšnými. Pokud jsem vás právě neztratila, věřím, že se spolu vydáme na cestu přemýšlení nad tím, jak žijeme a jak využíváme příležitosti, které přirozeně máme.

Pokračuj >
Audioknihy

Proč jsou detektivky a thrillery tak populárním žánrem

Nejsme vlastně divní, když svůj volný čas věnujeme příběhům plným vražd, krve, násilí a úzkostné atmosféře? Není to nezdravé? Nebo nám to dokonce v něčem pomáhá?
Rozhodla jsem se pustit do detektivní práce a prozkoumat tyto otázky.

Pokračuj >
Kreativita Osobní rozvoj

Kreativita: kde se bere a mohu být také kreativní?

Proč někdo chrlí jeden super nápad za druhým? Proč někdo píše fakt sexy texty? Možná jste si kvůli tomu i někdy posteskli, jaká je škoda, že také nejste takhle kreativní. Jak by vám více tvořivosti mohlo změnit osobní nebo pracovní život! Ale… co když má každý úplně stejný potenciál být kreativní?

Pokračuj >